Contact

hirlemanberci@yahoo.com

Lemez rendelés

Biográfia

Diszkográfia

Zenekarok

Képek

Rudán Joe: Ez én vagyok (2014. 04. 22.)

Admin7 2014.04.22. 19:59

rudan_joe_en_ez_vagyok.jpgMegjelent Rudán Joe első szólólemeze. Berci  három számban közreműködik és egy dalt írt melynek címe Élni szeretnék. A szövegíró Toldi Tamás. Március 8.-án Joe felkérésére Berci is részt vett a Rudán Joe 50 szuperkoncerten. A koncertről így írt Répássy Gábor a RockLexikonban. 

Elérkezett számomra az est csúcspontja, mikor is fájós lábaimmal letérdeltem mint a magyar ökör. A jubileumi est zárófelvonása alkalmából a színpadon termett Hirleman Bertalan, Szkladányi "Szaki" András, Makovics Dénes, ifj. Tornóczky Ferenc és az ekkor már lassan négy órája hibátlanul teljesítő Rudán Joe. Amint belekezdtek a Good Times Bad Times örökérvényű dallamaiba, onnantól folyamatosan az államat kerestem a padlón. Irgalmatlan profizmus és zenei alázat, tisztelet a Mesterek előtt. A Bring It On Home-ban a régi barát, ki Joci születésnapja miatt utazott haza Németországból, Nagy György András mutatta be szájharmónika és nem utolsó sorban figyelemfelkeltő ének tudását is. 22 éve voltak utoljára egy színpadon, ez távolról sem látszott, fantasztikus volt minden. Dörrentek a slágerek egymás után és főhősünk még mindig rá tudott tenni, valami isteni erő szállta meg ezen a felejthetetlen estén s úgy énekelt mint fénykorában, mikor először hallottam 1988-ban. A Highway Star-ban több volt mint parádé Dénes és Ferike szólója.  Csak úgy megemlítem, amire a nagy esküt bármikor letettem volna, hogy a zenekar nem próbált egyet sem, amire a látottak és hallottak alapján nem is volt szükség, talán akkor még hibáztak is volna, így viszont nem. Berci és Szaki olyan betonbiztos alapot képviselnek, kikkel bármelyik zenész csak szívesen és örömmel játszik együtt. Mistreated: erről a nótáról csak annyit jegyeznék meg, hogy amit Joe művelt benne, az egyszerűen leírhatatlan és megfoghatatlan. Nem tudok csak szuperlatívuszokban beszélni róla, lehengerlő volt minden egyes hang.

 

komment

süti beállítások módosítása